S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
 

DOPRAVU ZABEZPEČUJEME CEZ:

DOPRAVA ZADARMO NA OBJEDNÁVKY NAD 100€ A S DORUČENÍM NA ADRESU V RÁMCI SLOVENSKA A ČESKA

FREE SHIPPING FOR ORDERS ABOVE 100€ AND DELIVERY ADDRESS IN SLOVAKIA AND CZECH REPUBLIC

SLEDUJTE NÁS:

www.SvetFigurok.sk na YouTube

Svet Figuriek na Facebooku

Cena 14,94 EUR (377,77 CZK)
Skladom
14,94 EUR (377,77 CZK)
Cena 12,94 EUR (327,20 CZK)
Skladom
14,94 EUR (377,77 CZK)
Cena 12,94 EUR (327,20 CZK)
Skladom

OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

1. VŠEOBECNÉ PODMIENKY

1.1 Predávajúcim je spoločnosť Svet Figuriek s.r.o., Kláštorná 60/8, Hanušovce nad Topľou, 09431, ktorá je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, Oddiel: Sro , Vložka číslo: 30456/P, IČO: 47705132, DIČ: 2024094347, e-mail: info@svetfigurok.sk (ďalej len predávajúci).
1.2 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.
1.3 Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.
1.4 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

 

2. OBJEDNÁVANIE

2.1 Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne prostredníctvom nákupného košíka na web-stránkach predávajúceho.
2.2 Objednávku je možné doručiť len v rámci územia Slovenskej republiky.
2.3 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
2.4 Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci do 24 hodín emailom. Všetky potvrdené objednávky sú záväzné!
2.5 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
2.6 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom na info@svetfigurok.sk. Potvrdenie o stornovaní objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu e-mailom. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho.
2.7 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo navrhne iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí.
2.8 Pri objednávke tovaru s vyššou cenovou hodnotou si predávajúci vyhradzuje právo žiadať od zákazníka úhradu zálohovej platby alebo platby v plnej výške, dopredu. V takomto prípade sa tovar u dodávateľa objednáva až po prijatí platby. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku problematickému zákazníkovi, ktorý napríklad v minulosti neprebral záväzne objednaný tovar.

 

3. CENY

3.1 Predávajúci nie je platcom DPH.
3.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

 

4. PLATBY

4.1 Platiť za tovar môže kupujúci dobierkou, alebo prevodom na účet predávajúceho. Na základe objednávky predávajúci potvrdí objednávku e-mailom.
Platbu môže kupujúci uskutočniť nasledovne:
a) prevodným príkazom zo svojho účtu, alebo priamym vkladom na účet predávajúceho,
b) dobierkou u kuriéra,
4.2 Platba je možná iba v EUR.
4.3 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom.

 

5. DODACIE PODMIENKY

5.1 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov od 1 do 4 týždňov od potvrdenia objednávky.
5.2 Dodacia lehota pri produktoch na predobjednávku alebo pri produktoch na objednávku sú individuálne.
5.3 Nezaručujeme dodanie do určitého termínu, termíny dostupnosti sú nastavené na základe informácií od dodávateľa. Tieto informácie sa môžu meniť. Zmena dostupnosti termínu nie je dôvodom na odstúpenie od objednávky.
5.4 Pri spôsobe platby prevodom na účet, tovar expedujeme až po obdržaní platby.
5.5 Tovar bude vyexpedovaný okamžite po naskladnení tovaru a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.

 

6. DORUČENIE TOVARU

6.1 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru kuriérskou službou UPS na území Slovenskej republiky a Českej republiky.
6.2 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
6.3 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
6.4 Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad).
6.5 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim.
6.6 Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

 

 7. ODSTÚPENIE OD VYBAVENEJ OBJEDNÁVKY

7.1 Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už kupujúci prevzal tovar) do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
7.2 Tovar na vrátenie musí byť:,
a) nepoškodený, v originálnom a neporušenom obale
b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie, ...),
c) vrátane priloženého dokladu o kúpe.
7.3 Ak sa kupujúci rozhodne vrátiť tovar podľa bodu 7.1 týchto Obchodných podmienok, je povinný:
a) kontaktovať predávajúceho so žiadosťou o odstúpenie od vybavenej objednávky, uviesť číslo objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy a číslo svojho účtu pre vrátenie peňazí,
b) zaslať tovar naspäť na adresu predávajúceho - tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy),
c) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, ...).
7.4 Po splnení podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je predávajúci povinný:
a) prevziať tovar naspäť,
b) vrátiť kupujúcemu v lehote najneskôr 15 dní odo dňa odstúpenia od vybavenej objednávky celú cenu zaplatenú za tovar, okrem poplatku za dopravu.
7.5 Termín dostupnosti tovaru hlavne pri predobjednávkach sa môže posunúť. Zmena dostupnosti termínu nie je dôvodom na odstúpenie od objednávky.
7.6 V prípade nesplnenia niektorej z podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od vybavenej objednávky a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť.

 

8. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

8.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.
8.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra).
8.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
8.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.
8.5 POSTUP REKLAMÁCIE:
8.5.1. Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe výrobku.
8.5.2. Poslať produkt späť na adresu firmy predávajúceho, nie však na dobierku ale doporučene.

 

9. ZÁLOHY

9.1 Predávajúci si vyhradzuje právo požadovať od kupujúceho zálohu za objednaný tovar a to vo výške až 100% z celkovej sumy. Zvyčajne záloha činí 30% z celkovej ceny objednávky. Predávajúci môže požadovať zálohu v týchto prípadoch:
a) ak je zákazník nový bez ohľadu na cenu objednávky
b) pri cenovo vyšších objednávkach
c) pri problematickom zákazníkovi (v minulosti nevyzdvihol tovar, atď.. )
9.2 V prípade, že je možné objednávku realizovať, je záloha nevratná. Prípadné posunutie termínu dodania tovaru zo strany výrobcu nie sú dôvodom na vrátenie zálohy kupujúcemu a odstúpenie od kúpnej zmluvy.
9.3 V prípade, že nie je možné objednávku realizovať, napríklad z dôvodu vypredania, alebo zrušenia výroby či distribúcie tovaru, bude kupujúci bezodkladne upovedomený a bude mu ponúknutá alternatíva tovaru alebo storno objednávky a následné vrátenie zálohy v plnej výške.

 

10. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

10.1 Všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či zákaznícke registrácie prostredníctvom internetového obchodu www.svetfigurok.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej ako „ZOOÚ").
10.2 Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po úspešnom vybavení objednávky pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej evidencie (napr. pri vybavovaní reklamácií, vedení účtovníctva a pod.), a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Osobné údaje sú spracované v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.
10.3 Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, alebo elektronicky na e-mail info@svetfigurok.sk Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu zákazníckej registrácie.

 

11. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

11.1 Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: info@svetfigurok.sk

11.2 Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

11.3 Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

11.4 Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

11.5 Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.

11.6 Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:

    • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
    • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

11.7 Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

11.8 Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

12. ZÁVEREČNÉ INFORMÁCIE
12.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté na ich základe sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.

NzlmZmIxYm